2012. május 21., hétfő

Liebster blog

Igazán kedves meglepetést kaptam ma reggel. Krisza ajándékozott meg a 'Liebster blog' díjjal, ami egy afféle vándor-elismerés új, még kevés rajongóval, követővel rendelkező bloggereknek. Nagyon kedves ötlet, nekem is jól esett és remélem az alábbiak is ugyanígy fognak örülni a "díjnak":




Ja igen, kéne írnom öt dolgot magamról. 
1., Van egy puha 'stressz teknős' az irodai íróasztalomon, aminek leszakadt a feje
2., A kedvenc kiegészítőm ez a nyaklánc
3., Régóta szeretnék egy icipici tetoválást, de nem mertem soha megcsináltatni
4., Ha tehetném egy csendes kis tó partján élnék és egy önellátó gazdaságot művelgetnék
5., A Greaset legalább 100-szor láttam és lényegében kívülről tudom


A szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat
- Ezután gondolkodj el, melyik az az 5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedben, és értesítsd őket, egy hozzászólásban jelölésről. (olyan blogolókat részesítsd előnyben, akiknek 200-nál kevesebb követője van)
- Írj 5 dolgot magadról


Ps: ő megpróbálta felkutatni a 'díj' eredetét, ami értelemszerűen egy okos spam...nem jutott túl messzire: Sopphey Says



2 megjegyzés:

  1. Mennyire kedves Tőled, nagyon boldog lettem! Nem megyünk el megünnepelni valamikor egy jó pohár borral? Akkor is megkaphatom a díjat, ha most csak a hozzászólás részt teljesítem?;)

    VálaszTörlés
  2. Időszerű lenne már inni egy jó bort együtt...! És a 'díj' mindenképpen jár :)

    VálaszTörlés